این منم


بوسه هاے عاشقـــــ♥ــــے
بوسیدنـ تو تنها تکراریستـ کـہ تکرارے نمے شود


یک شنبه 5 مرداد 1393

 مرا اینگونـہ باور ڪטּ : 
  
 ڪمے פֿــωـتـہ ڪمے تنها 
  
 ڪمے از یاב رᓅـتـہ ڪمے مغرور 
  
 ڪمے بے ڪـω  ڪمے گـωـتاפֿ 
  
 ڪمے ωـر פֿـوش 
  
 ڪمی.. ڪمے باور ڪرבنم ωפֿـتـہ ؟؟ 


نظرات شما عزیزان:

ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت19:57---26 مهر 1393
وقتی کسی تو را
عاشقانـــــــه
دوست دارد
شیوه ی بیــان اســم تـو
در صدای او متفاوت است
و تــــو
می دانی
که نامت
در لبهـای او ایمن است . . .


pirooz
ساعت16:58---10 مهر 1393
عاشق باش ولی ساده نباش چون این روزها دیگه هیچ کس از سادگیش عاشق کسی نمیشه
پاسخ:موافقم...لاااایک


مجتبی هستم
ساعت18:21---26 شهريور 1393
خیلیم عالی بود خسه نباشی
پاسخ:مرسی....


aziztanha
ساعت19:11---15 مرداد 1393

پاسخ:مرسی عزیز خودت گلی...


parisa
ساعت14:19---6 مرداد 1393
لایک

parisa
ساعت14:18---6 مرداد 1393
شیشه های شکسته تعویض می شوند

پل های شکسته ، تعمیر

آدم های شکسته ، فراموش …


علی دهقان
ساعت22:32---5 مرداد 1393
عالی بود
پاسخ:مرسی


MEHDi
ساعت19:42---5 مرداد 1393
این اولین نظرم هست که اومدم وبلاگت وبهت لایکو میدم میدم چون زیبا بودن مطالبت
پاسخ:ما چاکرتونیم آقا مهدی....لطف کردید


نازنین
ساعت16:32---5 مرداد 1393
آدم یک جایی دست به خودکشی میزند؛

نه اینکه تیغ بردارد و رگش را بزند، نه!

قید احساسش را میزند …


atefeh
ساعت16:23---5 مرداد 1393
خیالت راحــتـــــ . . .
شکسـ ــــته ها نفرین هم بکـ ــنند ،
گیرا نیسـ ــت …!
نـــفرین ،
ته ِ دل می خـ ــواهد
دلِ شکسـ ــته هـ ـــم که دیگر
ســــر و ته ندارد . . .


پرگـــــــــــــــــــــل
ساعت13:16---5 مرداد 1393


نمیدانم مشکل از من است یا از عشق...
نمیدانم مشکل از روزگار است یا تو...
نمیدانم من با بقیه فرق دارم یا تو...
وقتی به تو عشق میورزم،میخندی!
وقتی به تو نزدیک میشوم فاصله میگیری...!
وقتی میخوانمت ، اشک صورتم را نوازش میکند...
و وقتی از تو نمیگویم ،از خود تنفر دارم...
وقتی کنارمی ترس از جدایی دارم...
وقتی از من دوری دلهره !
نمیدانم جملاتم را چگونه به هم وصله بزنم...
همه اش شده :
فاصله-
دلتنگی-
تنهایی-
سیگار-
یک فنجان قهوه ی تلخ-
تــــا صـــبــــــح انـــتـــظــــــــــــــــــــ ـــــــــــار...!
حس میکنم املایشان کنم بهتر است.
نقطه سر خط.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ یک شنبه 5 مرداد 1393 | 12:37 | maral


This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy